Yenianneyimm doktorların küçük demesine anlam veremedim. Biz 10 aylıkken hastane de yatmıştık başka bir durumdan , rutin gelişimsel pediatri gelip gelişimine bakıyordu ve ilk baktığı şey ismine bakıp tepki veriyor olmasını beklemesi olmuştu. Ekran maruziyeti varsa bunların hepsi onda da oluyor. Birde sürekli ismini kullanarak uyarı yapmayın yapıyorsanız. Mesela x hayır , x yapma vs gibi olumsuz şeyler. Son olarak iyi bir doktor bulup mutlaka muayene ettirin. Umarım kolayca aşılabilecek şeylerdir 🙏🏻