Merhabalar herkese Bebeğim 4 ay 23 günlük yüzü hep kırmızı yanakları çevresi egzama vardı krem kullanınca geçerdi hep bu sefer krem kullandık egzaması geçti fakat kızarıklık var bebekte ince ince damarlar çok belirgin ama artık yavaştan bu damarların kaybolması gerekmiyor mu
)))