ozgeedeenizz Merhaba bebeğim 8 aylık alt 2 dişinin ucu görünüyor 2-3 gündür kafasında üst gövdesinde yanma var ateşi 36.5-37 civarı,sürekli ağlıyor,hiç bir şey yemiyor uyumak istiyor doktorumuza sorduğumda diş kaynaklı dedi ama bu kadar uzun bir süreç mi 🥲
sema_068 ozgeedeenizz evet bizimki de aynı sürekli mutsuz. Azıcık uçları görünüyor haftalardır böyle zor çıkartıyolar demek ki
The_paues ozgeedeenizz benim oğlumda 6,5 aylık bu sabah soldaki dişinin ucunu gördüm 2 gündür uyku uyumuyor özellikle gece sürekli ağlıyor.ben dişi görünce bi mutlu olmuştum demek dişmiş rahatladık diye ama öyle uzun mu sürüyor yaa