kızlar fotoğraf da var zaten de açıklamaya da yazıyım dün disafiya çıktık biraz rüzgar çarptı herhalde gözü gece capakliydi sabaha şiş uyandı sabah da vardı çapak kendi sutumle sildim ayriyetten neyle silebilirim benjm gibi bu durumu yaşayan var mı bebeğim 2 aylık açıyor gözünü de çok çok az kızarık gibi çıkmış da çok aşırı kızarık değil yeni sildim de ondan sonra çektim ondan öyle duruyor