1 aylık bebeğim var 2 gündür kaka yapmıyor daha doğrusu yapamıyor diye düşünüyorum çünkü emZiriyorum gazını çıkartıyorum uyuyor yarım saat Sonra ağlayarak uyanıyor ve mememe sandırıyor ve içerken ıkınıyor. Doktorumuza sordum normal dedi. Ama benim içim rahat değil ne yapsam bebeğime iyi gelir?, Tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim