Kızlar merhaba, bebeğim bi anda hiçbir şey yokken ısırıyor. En çok bana yapıyor bunu. Biraz önce yanağı yanağımda uykuya dalmak üzereydi gözleri kapalıydı. Bi anda yanağımı ısırdı ağladı. Niye yapıyor anlamıyorum, bunu yaşayan var mı nasıl vazgeçirdiniz 🥺