bisenakillisinzaten
Vallahi burada herkes bazı şeyleri yanlış anlamaya müsait olduğu için herkesin kendi anneliği ediyorum 😌benim hiperaktif ve dikkat dağınıklığı olan oğlum var böyle olunca evde bir çocuk değil de sanki üç çocuk varmış gibi oluyor, ben hafta içi TV açmıyorum dün bayağı regl sancım vardi ama yine de direndim açmamak için. Benim annem var bı kap yemek yapsa bana yetiyor ama dediğim gibi 2 kişi anca bakıyoruz çok dikkat etmek gerekiyor, ben annemi de yormak istemiyorum bir yandan da ev işlerine bakıyorum gece de nasıl uyuyorum bilemiyorum annem de zaten hasta. Hatta bu sabah alarm çalıyordu rüyamda da alarm çalıyordu alarmı kapatıyorum tekrar çalıyor, tekrar kapatıyorum tekrar çalıyor bu rüya tabii sonra gerçekten uyandım benim alarmım çalıyor. 😄