handeckk Bebeğim 1 aylıkken saç ve anlinda tırnak izi oldu şuan 8 aylık hala izi duruyor. Ne yapmalıyım önerdirdiginiz krem var mı
takdedicanima handeckk anne sütü surdunuz mu? En iyi gelen şey anne sütü. Benim oğlum da yapardı kendine öyle, anne sütü surerdum iki güne duzelirdi
handeckk Bu derin tırnak izi oldu başkası tarafından oldu ilk zamanlar sürdüm ama faydası olmadı keşke e doktora gitseydik dedim çok üzülüyorum her baktigimda