handeckk Bebeğim 1 aylıkken saç ve anlinda uzunca tırnak yarası oldu .şuan 8 aylık ve hala duruyor izi 😔 ne yapmalıyım önerdirdiginiz krem var mı
drnz Yara izi kremleri genelde uygun olmuyor cocuklara dogal yöntemler arastırın anne sütünüzü sürün elma kabugu gibi seyler yada cocuk doktorunuzdan bilgi alabilirsiniz