annesininaski_ ben zorla da olsa yöntem bulup emziriyorum cnm hic mama vermedim eger sütün yeterli ise sende vermeye çalış alıyorsa ,ben ve eşim birlikte tutup egilip kalkiyoruz o zaman tutuyor zıplayarak emziriyorum tutuyor bunlar tabi hep kisa süreli ama sık sık deniyorum aç karnina gaz damlası verip masaj yapiyorum tutuyor bunun gibi bir çok sey hep dakikalı emziriyorum örnegin 1 saate 5 dk doktorum 2 saat 10 dk emmesi cok cok iyi demisti mesela biraz yoruyor ama sütüm varken mama vermek isyemiyorum