huniliabla
Lojmanlar var ama ne yazık ki çok eskilerzaten tek caddeden oluşuyor cadde boyunca ev bakabilirsiniz bide azeri camiisi var caminin oradaki dükkanlara sorsun eşiniz ev konusunda yardımcı olurlar size ne yazıkki doğalgaz yok merkezi ısınma ve soba oluyor çok ağaçlık bi yer bakmayın yazın sivrisinekler çok oluyor özellikle çocuklar açısından çok kaşındırıcı bi dönem ne yazık ki bu arada ev kıraları da gayet uygun illa lojman düşünmeyin yasanacak bi şehir uygun bi yer Aralık bu arada kayısısı meşhur orada kayısıya erik derler eriğe de alça derler😄hayır’lı olsun yolunuz açık olsun inşallah🥰