Sevincist En iyi sen hissedersin açlığını emzir önce sonra mama ver hala aç olduğunu hissediyosan biraz daha ver ve nolur mümkunse biberon kullanma ben ettim kimse yanmasın meme reddi oldu sağarak verdim sonrada sütüm bitti yeni yeni 5 buçuk aylık ilk 3 4 ay meme reddi olmazsa bidaha olmuyomuş o kadar pişmanım ki herkese söylüyorum o yuzden biberonla tanıştırmayın hangi marka olursa olsun meme reddi yapıyo