elif697_ https://photos.app.goo.gl/ViDnV5yKsLz5vU39A. Kizlar 3 aylık bebekte meme ucunda beyazlik var bilgisi olan varmı
Unicorn67 elif697_ resim açılmıyor benim bebeğimde de dogdugunda goguslerinde süt vardı şişti benim hormonların dan geçmişti öyle birşey olabilirmi sizinkide
nnuurrr elif697_ Bebeğimde de vardı doktorumuz dokunmayın kendi kendine geçecek dedi. Yine de bir doktora danışın isterseniz.
elif697_ Unicorn67 benimkide hemen hemen doğduğundan beri var ama kızarıklık sertleşme şişme hiç olmadı tek göğsünde var meme ucunda beyazlik bır daha bakın resme açılıyor mu?
Unicorn67 elif697_ şimdi gördüm resmi bizimki farklıydı ama sanki bunda da süt var gibi duruyor yinede doktora danışın ellemeyin doktor bize ovalamayin ellemeyin demişti ama 3 aylıkken falan geçmişti bizimki