Merhaba anneler dün hastaneye gittim 1 aydır geçmeyen yoğun bir şekilde ağrıyan mide ağrım için doktor baktı muayene etti Ağzın şu kelimeyi duydum 12 parmak bagirsagi diye mırıldandı ne oldu hocam dedim kan idrar çiş ve film testi yapalım dedi ama bebegim 4 aylık ve devamlı ağlıyor bakacak kimsede olmayınca tahlilleri veremeden geldim aranızda bu hastalıkla karşılaşan varmi