Merhaba anneler kızım 16 aylık her gün kitap okuyorum, aktivite masasında oynuyoruz, sohbet ediyoruz, oyuncaklarıyla oynuyoruz ( genellikle tek başına oynar), parka gidiyoruz günümüz böyle geçiyor artık monoton oldu. Özellikle renkleri, hayvanları, vücudumuzu, yiyecekleri anlatıyorum ögretiyorum sizler neler yapıyorsunuz nasıl aktiviteler yapıyorsunuz bizim monoton hale dönüştü farklı fikirlere ihtiyacım var. Özellikle renkleri ögretmen için nasıl aktivite yapıyorsunuz?