Bebek 39 . Haftalik oldu ve daha hiç bir belirti yok doğsun istiyorum çok yoruldum 35 den beyanına sancim var gidiyorum sanci görülüyor elim. Boş dönüyorum ağrılar çabası midem yanıyor vücudumdaki yaralar artı belim ağrıyor karnım rahmim ama doğmuyor doktora desem suni sancı yaparlar mı. Ki yoksa iki hafta daha bekler miyim artı alttan muane de oluyorum sürekli istemiyorum ilk hamileligimde suni le olmuştum. Bu da beni çok yıprattı o gün bununda aynı olmasından korkuyorum