Arkadaşlar bebeğim 9.5 aylık nezle olduk burnu tıkalı balgam var. İlaç zaten verilmiyor sf ile yıkayın deniliyor fakat çok zor yıkıyoruz. Yitam yıkıyoruz açılcak derken aglıyor yine tıkanıyor. Boğazı ve burnu çok kuru nebül ile serum verdim fayda etmiyor. Minicik kan geldi burnundan hapsırınca. Nasıl nemlendirebilirim acaba?