13 aylık oğlum çok sinirli istemediği bişey olunca yada kendisi sinirlenince kendi kendine kafasına felan vuruyor çığlıklar atıyor etrafındaki insanlara pat pat yapıştırıyor kimisi normal diyor ama bu yaşta normal mi böyle şeyler kızlar geçer mi bi dönem mi bu sadece? Çok sabırlı olmaya çalışıyorum ama bazen sesim yükseliyor ben bağırınca da daha çok vurmaya başlıyor sakin kalmaya çalışıyorum ama çok yoruldum lütfen bi bilen yorum yapsın 😞