Snrbuse Merhaba arkadaşlar 15 aylık bebeklerinizin uyku düzeni nasıl bizim kız iki kere uyuyor ama uyku süreleri çok azaldı tek uyku mu istiyor anlamadım
denizdgr Snrbuse bence tek uyku deneyin bi Bn 13 aylıktan sonra geçtim tek uyku yapıyor gceleride kesintisiz uyur gündüz 2 saat uyuyor onada yetiyo
denizdgr Snrbuse 8 8.30 kalkar sabah 12.30 1 gibi de yatar 2.30 3 gibi de kalkar geri saat 9 da yatar akşam geri
-Tubaaa- Snrbuse öğle uykusundan uyandıktan 6 saat sonra uyutuyorum genelde 21.00 21.30 gibi. Ama bizim gece uykularımız çok kötü malesef
Snrbuse -Tubaaa- yaa, 😞 emiyor mu sabahları kaçta uyanıyor bizim ki 8 de ama bazen 6 buçukta yatagın içinde zıplıyor
dilekemal ben dün ilk defa tek uykuyu denedim.Gece aralıksız uyuma evresine geçemedik henüz diş dönemine denk geldim bu seferde galiba 😅
-Tubaaa- Snrbuse evet emiyor, ben gece yanıma alıyorum malesef uyumadığı için o yüzden 8 9 arası kalkıyor