oykugulsenn bebeğim 26 Ağustos doğumlu , 4 ay 12 günlük oldu son 3 gündür aşırı derecede huysuz , mızmız, hiçbir şeyden memnun olmuyor hep kucakta çok yoruldum 3 gündür gerçekten atak mıdır nedir , ne Zaman geçecek tecrübeli anneler bir şey söyleyinn :((
bircaaannn Ben de merak ettim ne zaman bitecegini. Oglum 18 agustos doğumlu surekli ağlıyor gece yarim saatte bır ciglik cigliga ağlayarak uyanıyor gaz sancısı disinda görünürde bir hastalığı da yok.Susturmak için kollarim kopuyor.