biriki yani çocukları kiyaslamak dogru degil cunku hepsinin gelişimi çok farklı.. 31 haftalik dogdular.. cok kucuklerdi. Oglun yasitlarini yakaladi hatta boy olarak onde gidiyor.. kiziminda boyu iyi ama kilosu az biraz..
Mesela kizim 12 13 aylikken annr baba derdi ama oğlum 21 aylikken sadece dede baba derdi . 23 aylikken anne dedi.. 2.5 yaşından sonra konuşmaya başladılar krese verdim onun etkisi baya oldu.. ama suan oglum baya aktif.. her seyi yapar her seyi bilir.. ingilizce turkce gidiyor bir seyi bir kere goster senden benden iyi yapsin yani 😄 ama kizim oyle degil asla etkinlik yapmaz basladigi isi bitirmez dikkst suresi cok kisa.. disarda sahip çıkmak cok zor kendini yerlere atar saga sola kosar falan filan.. o yuzden ikiz olsalar bile farklilar cok normal.. ama bir seylerin düzelmesini beklemeyin bence çünkü her cocuk farkli hepsinin de ayri zorlugu var rabbim yardım etsin bizlere ki sizde bir tanr daha varmis