benoyleuygungordum___ Yanakları bu şekilde kırmızı ve elleyince kuru doğduğundan beri hep olur geçer ama bu çok kırmızı oldu ve vücudunda bazı yerlerinde pütürlü kuruluk var egzema diyorlar krem kullaniyorum geçiyor bircsure sonra tekrar aynı şey oluyor aynı durumu yaşayan oldu mu ne önerirsiniz
melera benoyleuygungordum___ egzama da durduk yere çıkmaz bebeklerde Belli ki bir şey alerjisi var Çocuğun ona dikkat etmeniz gerekiyor Lütfen onu bulun. Kime anne süt diyeti yapıyor mesela emzirdiği için çocuğun süte süt ürünlerini alerjisi olduğu için misal. Ek gıdada da aynı şekilde böyle alerji olmaması için çok dikkatli veriliyor. Her şeye alerjisi olabilir yani. Dışarıdan ne kadar krem sürseniz de içten geliyor o
alin12_ benoyleuygungordum___ bnmde aklıma ilk besinci hastalık geldi. Şuanda tüm şehirlerde pik yapmış durumda. Ateşi var mı? Birde vucudunun nerelerinde var tam olarak
minikveannesii benoyleuygungordum___ merhaba benim bebeğimin de yanakları böyleydi kuruydu ve dokunduğunda pürüzlüydü kırmızıydı çocuk doktoruna götürdüğümde bana özellikle bir şey alıp kullanmana gerek yok kendi kullandığım nemlendirici yüzüne sürebilirsin demişti ben sürdüm belli birkaç denemelerden sonra geçti artık şu an yok
Merveayla4 Bebek egzaması cildini sürekli nemlendirmeniz gerek benim kızımda da oluyordu bioderma atoderm kullanıyorum sürekli sabah akşam daha da olmuyor
benoyleuygungordum___ Merveayla4 yuzude böyle oluyormuydu peki birde kremi doktor mu önerdi cildiyeye götüreyim dedim randevu yok
benoyleuygungordum___ kivitoannesii doktor mu önerdi size yoksa cildiye mi acaba goturcektim cildiyeye randevu yok
melera benoyleuygungordum___ tabiki cıkar. Yüzeyden kremle olmaz. İçten çözmen neye alerjisi varsa dikkat etmen kullanmaman gerek.
benoyleuygungordum___ melera bu test için hangi bölüme gitmem gerekiyor peki bilginiz var mı direk çocuk doktoruna mi gideyim
melera benoyleuygungordum___ siz olduğunuz yerde bir çocuk doktoruna Gidin , alerjiden şüpheleniyorum deyin test yaptırmak istediginizi belirtin,O sizi yönlendirecektir. Gaita testi alıyolardı galiba kaka testi.
Haffuse 5.hastalik olabilir mi? Bahsettiklerin yigenlerimde de var. Tiktor 5.hastalik dedi. Once kizariklikl, sonra kuruyup dokuntu sekilinde oluyormus. Yigenlerim icin tedaviye gerek yok kenfiliginden gecer demis doktor. Ve bulasiciligi da varmis
cansu3545 Ya bnm bebeğimde de var kollarında kızarıyor döküntü yapıyor geçiyor gene oluyor egzema dedi Dr. Hipokort diye kortizonlu ilaç yazdı sürüyordum geçiyor sonra tekrar oluyor . Dr da iş yok galiba. Yorumda arkdaş bak demiş bişi alerji tetikliyor da egzama oluyor diye bencede öyle
alin12_ benoyleuygungordum___ beşinci hastalık olabilir cnm. Kızım geçirdi. Tokatlanmış yanak sendromu olarak geçiyor.