Aselduru88 Planlı bir ilişki yaşadık içime de hamileyim gibi doğuyor reglime 16 gün var en erken hamilelik öğrenen arkadaşların kaç gün kala öğrendiğini merak ediyorum
[silindi] Aselduru88 16 gün çok erken. Ben tam yumurtlama döneminde ilişki yaşadım. Adetime 2 gün kala öğrendim. Yani ilişkiden 14 gün sonra ve kanda.
visneli_turtamm Aselduru88 erken gebelik testi ile 14 gün kala öğrenmiştim, hemen arkasından kan vermiştim çıkmıştı
HEY03D visneli_turtamm adet döngünüzü yanlış biliyorsunuz muhtemelen, adetten 14 gün önce yumurtlama olur spermle birleşince yerleşinceye kadar 1 hafta geçiyor. Ben adete 6 gün kala 2.9 çıktı adetten 2 gün önce 78 çıktı. Yani yumurtlama sonrası yapıların ömrü 14 gün ondan sonra adet olunur basitçe bu şekilde.
Elmsnghn Aselduru88 adetime bi hafta kala kadın doğuma gitmistim kistlerim yuzunden alttan muayene ettiler adetin yakın duvarında kalınlaşma var dedi.🤣🤣 Pazartesi doktora gittm altan muayene etmesine rağmen bunu dedi. 3 gün sonra kendim evde test yaptim çift cizgi cikti. Adetime 4 gün kala 😅 3 günde döllenme oldu sanırım ki alttan bakıldığı halde görülmemişti. Sanırım en erken 3 4 gun kala oluyor. Bide bu hangi ilişkide bebek tutundu hangisinde dollendi. Gec mi dollendi erken mi onla da alakası var.
visneli_turtamm HEY03D ovulasyon testi ile kalmıştım,takip ediyordum hep,belki karıştırıyorum🤷ama aklımda öyle kalmış
Liyosunannesi HEY03D valla bende şaşırdım 14-15 gün önce nasıl öğreniliyo ki, o aralar tam yumurtlama dönemi olması gerekiyor, döllenmesi, yerleşmesi, kanda öğrenilmesi falan nerden baksan 1 hafta 10 gün zaten🙄
cauuv2 Aselduru88 reglime 9 gün kala erken gebelik testiyle ögrendim planlıydı hep test yapıyodum o sıra günde 2 kez yapıyodum hatta öyle ögrendim yoksa belirtim yoktu kan degerim de 0.25 ti o kadar erken ögrendim yani😂😂
Uzayyy Aselduru88 regl düzensizliğim vardı benim ama 2 haftalık hamileyken öğrendim hamile olduğumu .
Bett1 Aselduru88 reglime tam 10 gün varken idrar testinde pozitif gördüm 8 gün kala da kan da öğrendim. Ama ben12 13 gün kala hissetmiştim net olarak. Bence insan hissediyor hamile olduğunu. İlk hamileligimde de hissetmiştim 4 gün kala ogrenmistim. İdrarda pozitif kanda negatif çıkmıştı doktor adet söktürücü yazmak istedi ben kabul etmedim hayır hamileyim diye akşam başka hastanede kan verip öğrenmiştim