01012024 benim oglumjn kulagi kıvrılmis şekilde doğdu. Bandana vs takınca ağlıyordu istemiyordu. Sürekli gece gündüz hep kulağını düzelttim elim kulağında gezdim. Ama çok şükür duzeldi. Ama sürekli elim kulagindaydi kucagimdaylen falan hep kulağına koyuyordum elimi 😂 kulak bantları var ondalardan bakabilirsiniz ben duzeltikten sonda ogrendim