gncglozclk bizde yok, yatan çocuğu kaldırıp mıncıkladım ama yok 😂 korkma çocuk doktorları her kontrolde didik didik ediyorlar. Bi şey olsa söylerdi, yine de için rahat etsin diye götürebilirsin. Yağ bezelidir muhtemelen. Kötü bi şey olsa ağrı falan yapar huzursuz olur bebeğin