semakaya2525 4 aylık olmasına 1 hafta var gündüz uykularımız 30 dakika bile değil sebebi 4 ay atağı mıdır
tosbikannesiii semakaya2525 bizimde 1 hafta kaldı 4 aylık olmaya yarım saat bile değil gündüz uykusu sonra cpk uyumuş gibi uzun süre uyanık kalıyor 😂
semakaya2525 goney maalesef ki bide çok çiekşm şekilde bağırarak ağlıyor hani nasıl desem birini görür garipser ya o şekilde
zweifachmama semakaya2525 aslında uykusu düzeniydi buaralar huysuz birazda rahatsız ona bağlıyorumşu bi haftadır dengeler bozuldu iyilik eskiden 🥺
semakaya2525 tosbikannesiii bizim kide öyle yarım saat bide çığlık kıyamet kopuyor ve güne 5 de başlıyoruz 😂
zweifachmama semakaya2525 yok hiç kullanmadım çok gazı olduğunda biraz hakiki zeytinyağı verdim tamamen kendi tercihim.