Aysegokturk Benim alerjik astımım var size bildiklerimi aktarmak istedim. Odasında halı bulundurmayın sürekli süpürüp silin havalandırın. Nemli hava da iyi gelmez hatta doktorum anneme demişti ki başkasından hemen sonra o nemli banyoya girmesin. Nemli havayı solumasın daralır demişti. Havadar ferah olsun bulunduğu ortam. Bahar aylarında dışarıya çıkarken maske taksa süper olur ama takmazsa-psikolojik olarak kötü hisseder belki- eve gelince hızlı bir duş ve kıyafetlerini tamamen değiştirmesi iyi gelecektir. Benim ev tozuna, hayvan tüyüne , polene, küfe ve akarlara alerjim var. Yattığım yastığı yorganı yüksek derecede yıkarım ve sık sık yatağımı süpürmeye çalışıyorum maske takıp. Çünkü o yataktaki akarlar da beni çok tıkar, yüzüm gözüm akar. Yaşadıkça bunlara dikkat etmeyi öğrendim yıllardır. Zaten büyüdükçe ciğerler geliştikçe azalıyor hatta bitiyor merak etmeyin.