yigittaha Merhaba 9 aylık kansizlik çıktı hemoglobin 8.9 bu süreçten geçen annelerim varmı nasıl duzelttiniz. Demir damlası verdi marka değiştirerek oceon 18 damla 1 ay kullanıp gelin dedi siz neler yaptınız bu durumda yardımcı olurmusunzu
sibeldogu yigittaha 9 aylığız bidede kanszilık cıktı bizede 1 yas kontrolunde tekrar kontrol edeceğiz dediler fermix kullanıyoruz sabah 5 damla ögleden sonra 5 damla bakalm fermixi duyan kanı yükseltiyor çok kansızlıkta kullanılan bir marka dıyorlar ama bakalm insallah işe yarar
hry410_ Kan damlasını kilosunun iki katına çıkardık ek gıda da oldu için de kan yapan şeyler tüketimini yapiyo
lamiakus Ocean asla kanı yükseltmiyor. Kaç ay kullandım bi işe yaramadı bestiron cok önerdiler onu kullanıyorum
yigittaha lamiakus bende 20 gün azmi bilmiyorum ama düzenli kullanıp deney vehim olmazsa başka marka deneyecehim bende
yigittaha sibeldogu inşallah çok gcemis olsun ben kullanım süresinde buraya yazacağım farklılıkları belki işe yarayan annelerim olur
sibeldogu NoOne tadı hiç hoş değil ama içiyor bıraz mızmızlansada sorun yaşıyoruz denmez ilaç içmeyi sevmiyoruz pek😊