civcivi Kızlarrr günaydın ya ben bebeğim 4 aylık aldığım kıyafetleri 9-12 alıyorum kurutma çekiyor diye ama iki üç kurutmadan sonra küçücük kalıyor daha da giydiremiyorum sizde de öyle mi yoksa ben mi ayarını yanlış yapıyorum acaba
Ipek222 civcivi 1.5 yıldır sürekli kullanıyorum hiç böyle bişey yaşamadım yanlış program mı seçiyorsunuz acaba
Deletedmom_110 civcivi 2 senedir kullanıyorum hiç sorun yaşamadım pamuklu ya da beyaz da askı ya da güneşte kurutma yapıyorum sizde böyle deneyin nasıl kullanıyorsunuz?
Hayymoomm civcivi vestel kullanıyorum ekstra kuru programda kurutunca benim de çkeme oluyor dolap kuruluğunda kurutuyorumm
yorgunanne__ Bende hiç sıkıntı olmadı. Ben günlük programda kurutuyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar
-sevimlipolyanna- Daha yeni kurutma makinesi aldık ilk defa kuruttum hiçbir problem yaşamadık aksine o kadar memnun kaldım ki keşke daha önceden alsaymışız dediimm 💗
Uykusuzhergeceeee civcivi siz yanlış ayarda kurutuyor olabilirsiniz. Ben böyle sorunla karşılaşmadım hiç
1Umut civcivi 1 senedir kullanıyorum hiç böyle bir sorun yaşamadım.Program seçiminizde sorun olabilir.Ya da markası ile alakalı mı acaba? 1 senedir evdeki toz oranı bile azaldı kurutma makinesi sayesinde.
kimbumadam civcivi Bizim kıyafetlerimize hiçbir şey olmuyor :) Kızımınkiler küçülüyor çünkü pamuk Kısa programlarda kurutmamak lazım sanırım Pamuklu seçeneği var 2,5 saat muhtemelen onda çekmez ama kim beklicek Yani ne kadar kısa süre o kadar fazla ısı o kadarda çekme😂
Uzayyy kimbumadam program saatleri tahmini saatler . İçinde sensör var kurutunca süreyi düşürüyor . 2 buçuk saat diye 2 buçuk saat sürmüyor
civcivi Extra dolap kuruluğu yapıyorum nemli kalmaması için aslında bebek prğramı da var onda da çekme oluyor anlamıyorum yoksa toz tüy anlamında çok memnunum tabi ki kurutmam Beko yazdığınız ayarlar bende yok hanımlar ama birde normal dolap kuruluğunu deneyeyim en iyisi teşekkür ederim hepinize 🙏🏻❤️
Uzayyy civcivi pamuklu dolap kuruluğuna atacaksınız . 3 küsür saat gösterir ama o kadar sürmez . İçindeki kuruyunca saati kendiliğinden düşürür . Çekme yapmaz
Uzayyy civcivi bebek kıyafetleri pamuklu dolap kuruluğu sadece . Diğer ayarlarıyla oynamadan kurutmayı deneyin
alvshn civcivi elstra kuru programda biraz çekiyor bebek kıyafetleri sırf pamuk olduğu için normal çekmesi. Ama öyle giydiremeyecek kadar çekme sorunu hiç yaşamadım. Seçtiğiniz programla alakalı olabilir.
Elfmom1234 Bende ilk aldıgımda extra kuru programıyla kuruttum cok çekti, bebegimin kıyafetlerini narin programda kurutuyorum bizimkini de günlük, cekme yapmıyor şu an. Extra ve hızlı programlar yüksek ısı oldugu için küçültüyır
maygirl civcivi ayari yanlis yapio olablormisniz?birde icine farkli camasr karistrip mi kurituyorsunuz?
dilarakilic civcivi hangi marka kullanıyorsunuz? Benim beko ve hangi ayarda kullanırsam kullanayım çekiyor. Aldığıma pişmanım
Uzayyy dilarakilic Beko Arçelik aynı ben Arçelik kullanıyorum . Çekme hiç olmadı . Siz programı seçip bırakın . Kurutma ayarlarını yükseltirseniz çeker . Genel olarak pamuklu dolap kuruluğu kullanıyorum . Size de tavsiye ederim . Sadece program seçin herhangi bir ayarıyla oynamayın