3 yaşında oğlum normalde hiç sevmez ama çok güzel bir gün kurusu kayısı almış eşim,akşam 3 tane yedi. Sabaha karşı 5te odasına gittim bi bakayım diye odada bir koku aman Allahım 💩 Ne var ne yok salmış. Üstü başı yatak felaketi. Kaldırdım yıkadım hemen sonra geri uyuttum. Ben de yaklaşık 1 saattir yatak yorgan banyo temizliyorum 🙄 bezi bırakalı 2 hafta oldu kabız oldu diye Duphalac vermiştim bilseydim kayısı yedirirdim 😄