mooomm01 benim oğlumda 34.haftaya uyumlu doğdu. Hiç kimseyi umursamayın. Milletin ağzı torba değil ki büzesin. Bunlar ay takibi mi yapmış başta sanki. Hangi ayda ne olur bilmiyor hiç biri. Takılmayın. Ben kaynanama eşim ne zaman yürüdü diyorum. Bilmem ki yaşından bir kaç ay sonraydı diyor mesela 🤣🤣 benim oğluma da neler neler dediler. Yok sırt üstü yattı diye kafası yamukmuş daha düzelmezmiş bu aydan sonra (3.aydı dediği) şuan 10 aylık müko kafası. Ama
6.aya kadar deli etti beni her gördüğünde kafasını okşuyor ne kadar yamuk diye. Temmuz ortası doğum yaptım kundak yap dediler yapmadım. Eldiven, şapka tak dediler takmadım. Belini sar dedi bunun kavgasını yaptım. Yok çivi gibi olurmuş sarınca böyle jöle gibi olurmuş. Vücudu dinç olmazmış. Gelişimi geri olurmuş. Yüzüstü yatırmadım diye kafasını tutamıyor bu çocuk dedi kaç. 40ından önce aynaya bakan bebeği cinler musallat olurmuş (yalan gören yeni anneler takmasın bunu) tövbe estağfurullah. Kız bana neler dediler. Daha yazsam destan olur. Ver cevabını geç. Umursama. Bebeğinin tadını çıkar. Ben hepsine verdim geçtim cevap. Kimseyi de umursamadım aman kırılır aman üzülür. He bir de gezdirme mevzusu var. 40 ından önce dışarı çıkılmaz mevzusu. İlk günler hep hastanedeydim. 15.günden sonra full gezdim valla. Hala der kaynanam ve çoğu kişi sokakta büyüdü çocuk diye. Sonrada lafını alır oturur herkes. Çocuğumun gelişimi açısından önemli olan neyse onu yaparım. Kimseyi de karıştırmadım bebeğime. Bebeğinin sefasını sür boşver insanların ne dediğini