heygorl liste de 2 ana 1 ara öğün yaziyor. Fakat söylerken 4 5 Öğün dedi yarın bidaha sorayım ben içime kurt düştü ben yanlış anlasam eşimde yanimdaydi
Hatta tadım yapicam diye çocuğa hiç birşey vermedik bak kaç öğün yemesi lazım falan dedik çıktıktan sonra ay çok enteresan doktorumuzda burda çok iyi bir hekim aslında. Özel hastane ama ona rağmen randevular full oluyor anlamadım bende şuan şaşırdım yarın mesaj atıp sorayım tekrar