Goktugmom Ah kuzum şu 2 haftamın nasıl geçtiğini bilsen.. Uykusuz yemek bile zor yiyorum. Kızım hiç uyumuyor uyuşa da çığlıklarla uyanıyor. Bu gece mamasını papatya çayıyla yaptım eczacı önerdi rahatlatıyormuş ve daha güzel uyumasını sağlıyormuş. Şuan uyuyor bakalım ne kadar uyuyacak şimdi de ben uyuyamıyorum alıştım herhalde artık😂