aylatrn90 Nisa hastahanesınde dogum yaptım ılk kontrolumuzu müberra hanımda olduk gerçekten ilgili ve güleryüzlü tek sıkıntı çok sıra bekleniyo bende o yüzden gidemiyorum🙄 Arayış içerisindeyim.Güneşli erdem hastahanesinde seçil hanım varmış oda numara verıyomuş 40tl muayene ucreti