Kızlar bugün 64 günlük bebeğim uykusundan ağlayarak kalkıyor sanki böyle gaz sorunu yaşıyor gibi ayağa kalkıyorum hemen kaldırıyorum hiç bir şey yok sonrasında kaka yapmak için ıkınıyor ağlıyor ama bakıyorum kakada var yani yapıyor normal kaka sürekli evde çığlık atarak ağlıyor sadece kucağımda ayakta gezerken sakin sonrasında uykusunda sıçrıyor atak belirtisi mi bunlar gecem gündüzüme karıştı bu arada kakayı az az sık sık yapıyor uykusunda sürekli dudak büküp ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım dün 2 saat ayağımda sallayarak uyuttum asla tam dalmıyor dalsa bile 10 dk sonra kalkıyor normalde böyle değildi