asenaaybars zaten bıkmış tükenmii bi insana yapılan yine suçlayıcı yorumlar🤦🏻♀️ eminim elinizden gelen her şeyi fazlasıyla yapmışsınızdır zaten. Bizim de öyleydi gerçi diş ve atak dçnemlerinde yine öyle oluyo ama biz odaları ayırdık 6 ayda. Çünkü çocuk biz yattığımızda uyanıyodu, odayı ayırarak bi tık daha uzadı uykuları. Bi de o dönemlerde ek gıda başlangıcı olduğu için biraz kaka problemleri yaşamıştık kaka zamanları çok düzensizdi bi de kabızlık vardı. Doktorunuza danışıp kabızlık şurubu kullanabilirsiniz, bizimki o şekilde düzene girmişti. Ama yine de sizin biraz dinlenmeniz lazım devam edebilmek için çocuk zaten uyumuyo biraz eşiniz ilgilensin imkan varsa anane babane yardım isteyin. Geçcek diyolar bana da öyle diyolar bakalım bekliyorum sabır, yalnız değilsiniz içinizi sıkmayın🌸