melisimm_ 19 aylık kızım gece iki de uyanıp 6 da zorla uyuyor. Yorgunum, hastayım, öfkeliyim. Bir şeyi de yok. Hafif nezlesi var ama o kadar. Tam her şey güzel olacak diyorum, öyle bir tepetaklak oluyorum ki düzelmesini beklediğim koşullara şükrediyorumz .
kucuksevgilim melisimm_ Bu dönem de bile mi böyle oluyor ya şu an bende iyi değilim 10 aylık bebeğim beşiğe koyduğum an uyanıyor çok can sıkıcı resmen uyuma dinlenme diyor bana içimden açtığın başlığı geçiriyodum sorun nedir yani ne zaman normal hayata dönüş yapıcaz biz
melisimm_ kucuksevgilim tükendim artık ya, benim çocuğum bu konuda zor sanırım. Gerçekten akıl sağlığımı korumakta zorlanıyorum artık