Kardelen18 bende yiyordum çocukken hatırlıyorum. Hatta üniversitedeyken doktora gitmiştim. Canım istiyordu resmen kendimi kemirirken buluyordum kağıtların köşesini. Pika diye bir sendrom var. Demir eksikliğinden “kil, toprak, kireç, kağıt, deterjan, demir, sigara külü” Gibi besin olmayan şeyleri canın çekebiliyor. Kağıt bunların içinde en zararsızı. Eğer ki yazısızsa. Kağıt öğütülmüyor midede. Kağıt topağı olarak geri çıkıyor. Tek sorun aşırı tüketimde selüloz. Bir de kabızlıl yapıyor. Ben demir tedavisi ile kurtulmuştum. Muhtemelen demiri eksik. Demiri normal öıkarsa demir depolarına baktırın. 13 olması gereken değer 4 çıkmıştı bende 😂 artık kendi tanıyorum 7den aşağı düşünce canım kağıt yemek istiyor 😂