Evimizin hemen karşısında kasap var. Mutfağın camından görüyorum bu saatte açık. Mal indiriyorlar gördüğüm kadarıyla ama bu saatte ne malı olur bu? Şehrimde yakın zamanda at eti muhabbeti çıkınca aklıma o geldi ihbar etsem mi diye de şüpheye düştüm ama bilemedim de. Sizin bir fikriniz var mı ?