minikannesi__ Öncelikle gözünüz aydın,sağlıklı uzun ömürleri olsun güzel anne 🌺Daha yolun çok başındasın endişelenmen çok normal ama onu senin karnında suda yaşatan Allah sen uyuduğunda da korur emin ol ve rahatça uyu.En ufak sese uyanırsın endişelenme.10 aylık bebek annesi olarak diyorum ki daha bugün düşmesi kalkması var yemek yerken boğaza kaçması var beşikten kalkıp atlaması var yani şu an akıllı akıllı yatiyor çok düşünme rahatça uyu😊