Merhaba, bebeğim 15 aylıkken ailemin evine gittim. Geceleri orayı baya yadırgadı. Beşik olmasına rağmen 2. günden sonra yanımda yatırmaya başladım. Çünkü sürekli uyanıyor ve ağlıyordu. Bu arada normalde de sürekli ağlayarak uyanan bir bebek kendileri fakat orada baya arttı. Sonrasında tabi ağladıkça yattığım yerde meme verdim ki asla bugüne kadar yatarak meme vermişliğim yoktur. Vakit o vakit bu çocuk buna 15 günde alışmış ve evimize döndüğümüzden beri aynı şekilde devam etmek istiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. O memeyi vermeden ve yatağımıza almadan asla susmuyor. Aynı sorunu yaşayan ya da çözümü bilen var mı? Gece ağlayarak 2-3 defa uyanması deliksiz uyumaması zaten bir problemdi çözüm arıyordum. Şimdi bir de bu çıktı. Bu arada öncesinde ağladığında çoğu zaman kucağa alıp yürüyünce susuyor ve uyuyordu. Şuan imkansız. Sıralama yatağa al, memeyi aç, memeyi ver o 20 dk emsin en az. 🫣🙁 Yardımmmm…