Selam kızlar. Yaklaşık 20 25 gün önce sırtımın sağ köprücük kemiği tarafı çok ağrımaya başladı tutulmuş gibi. Emzirdiğim için hap falan kullanamıyorum. Sıcak uygulama çok ise yaramadı aksine sıcak daha da ağrı yaptı. Hastaneden zar zor randevu buldum ama daha 13 gün var. Bebegimi kucağıma almakta zorlanıyorum yatamıyorum. Bir krem falan öneriniz varsa çok memnun olurum veya başka bir tavsiye. Her şeye açığım.