İlk cocugumuz oldugu için hep gözümüz gibi sakındık ve 3 bucuk yasına kadar bizimle yattı. Artık odasını ayırdık. Kızım için zor olmadı odasını çok sevdi ama ilk gün şuan bana cok zor geliyor yan odamda fakat ben onu baska biryere atmış gibi hissediyorum. Varmı bu durumun üstesinden gelen tavsiyelerinizi bekliyorum 😊