uykusuzluklarinanasi aselsaree ah kesinlikle öyle. yaşayabildiğimi yaşayacağız her saniyeleri çok özel artık
-Gizemli aselsaree yedirip doyurduğum gecelerde de çok emiyor ben belki aç kalıyor o yüzden çok eniyor diye düşünüyordum ama değil
umutluuanne Rekor bende sanırım oğlum 2buçuk yaşında ve ilk günden beri birlikte uyuyoruz☺️ başta rahatlığından sonra amaan bi daha bu günler geri gelmez diyerek alışmış bulunmaktayım🤭
1prensesannesi1 aselsaree 13 aylık bazen ağlayarak uyanıyor sadece yanımızda sakinleşip uyuyor bazen aramızda yatıyor
findikmert aselsaree bebeğim 17 aylık bizde beraber yatıyoruz 17 aydır beşiğinde nerdeyse hiç yatmadı bırakamıyorum onu psikolojik 🥲
Junioraras61 aselsaree bizim odamız ayrı ama gece geliyor yada gidemicek olursam eşim alıp geliyor gün Ayana kadar beraber uyuyoruz 3 /4 saat
Sare3437 Ohh be tek degilmisim 🤣🤣kiyamiyorum ayri yatirmaya nefesine kokusuna oyle cok alistimki ayri yatirinca oda bende uyuyamiyoruz Allahim eksikligini gostermesin❣️❣️❣️