Merhaba anneler 3 günlük olduk fakat göğüs uçlarım çok ağrıyor emzirirken sanırım yara oluyor aslında lanisoh krem kullanıyorum fakat hala yeterli değil sizce ne yapmalıyım iyice yara olmadan çünkü ilk oğlumda meme reddi yaşadım tekrar istemiyorum yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🙁