Ysenur benim oğlum 16 aylık sadece müzik dinliyor diyebilirim ama müzik atlaninca sevimli dostlar çıkınca bakıyor hemen kapatıyorum, hatta geçen bowling gittik bebek arabssinda uyuttum oğlum uyuyordu tamda dalmıştı eminim yani 40 k geçti üstünden reymen şarkısı çalmaya başladı ayakları kibirdadi ve uyandı aslada uyumadı geri horon dinluyor 😂 ve oynuyor sevimli dostlarida işte bakkal amcayi ben söylerken öğrendi aşina oldu yada açardım ekranı gostermezdim.calardi ama küçük bir zamanda çok hasta oldu hava veriyorduk 10 aylikmiydi neydi durmuyoddu havada o zaman 10 dkdan az izletmistim her hacaa vrdigimde ve istediğinde hemen başka bişey le oyaladim halen öyle müzik açarım ama kapattigim.zmaan aklımı dagitmak için biseyler yaparım ki geri istemesin diye 😂 çizgi film yok şarkılar var 😂