Bebeğim 9 aylık son 2-3 haftadır park yatak krizi yaşıyoruz 🤦🏼♀️ Bunca ay hep uyudu park yatakta şimdi asla yatmak istemiyor yanıma alınca bizim yatağımızda deliksiz uyuyor park yatağa yatırınca 5 dk da bir ağlamaya başlıyor. Daha önce bizim yatagimiza alıp uyutmadım alışkın filan değil yani park yatak da geniş ama neden böyle yapıyor anlamıyorum 🤦🏼♀️ Sanki dikenler var o park yatakta 😂🤦🏼♀️ Başına böyle bişey gelen var mı???