Merhaba arkadaşlar
2 aylık erkek bebeğim var. Klebsiella 100.000< çıktı kültüründe. Bu ne demek enfeksiyon mu nasıl bulaşır yada nasıl tedavi oldunuz nelere dikkat ettiniz lütfen bana da önerilerinizi ve başınızdan geçtiyse nasıl bir surecti yardımcı olurmusunuz ?