Bellabells Anneler bebeğim 3,5 aylık.birkaç gündür terleme ve vücudunun buz kesmesi ve hapşırık var. Bugün de çok halsiz. Ne yapabilirim kötüleşmemesi için
Aysimaahmet Soğuk terliyorsa üşütmüş canım ılık suyla banyo yaptır ağrı kesici ateş düşürücü ver takip et
Bellabells Aysimaahmet ilaç dışında uygulayabilecek doğal bir yöntem varmıdır ilaç kullanmayı pek doğru bulmuyorumda .
Mom042 Bellabells bende ilac yanlsii bi insan degilim ama sen yinede oyle karsi durma benim kizim ilac olmasa 10 gune bi ateslenirdi ilacla duzeldi ayak tabanlarona limon sur kurusun corap giydor soguk alginligina iyi gelir ihlamur ver bi zararri olmaz ben veriyodum papatya cayida yarimcay bardagi veriyodum grip olunca bebekken
Bellabells Mom042 canım ateşi yok çok şükür şimdilik.ben de ilaçlık olmadan atlatalım diyorum.limonu deneyeyim yatmadan.zaten ilerlerse mecbur vericez birşeyler.
Bellabells Aysimaahmet ben içsem de etki etmez mi sütten acaba.ıhlamur bal limon içtim demin fayd etmez mi ?