Geçen kış ağır çeyiz halilarimi halı yikamadan geldiği gibi kapalı bir balkonum var oraya dizdim. İnce hali yaptırdım yazlık kışın da çıkarmadım. iki perde takmıştım güneş zarar vermesin diye bugün eşya koyucaktim balkona bide ne görim halilarim tuttuğum gibi poşet elime geldi halıya dokundum toz gibi üzeri yıpranmış sanki çok moralim bozuldu eşim yıkamaya veririz bişey yoktur diyor bense çöp oldu korkusu içindeyim aynı durumu yaşayan varmı çaresi varmı bunun öyle bıraktım açmadım halıları moralim bozuldu yarın bakicam